Skip to Main Content »

Search Site

השוואת פתרונות הקמת חנות מג'נטו

חנות מבוססת תבנית קנויה

פיתוח חנות מג'נטו על בסיס תבנית עיצוב קנויה

חנות מוכנה

חנות מג'נטו מבוססת עיצוב ייחודי פונקציונליות מתקדמת מוכנה להפעלה מיידית

פיתוח ייחודי

הקמת חנות אונליין מותאמת אישית לדרישות הלקוח

הכנת אפיון טכני(?)
לא נדרש
הכנת עיצוב(?)
כלול בחבילה
פיתוח פונקציונליות נדרשת(?)
כלול בחבילה
רכישת הרחבות צד ג'(?)
כלול בחבילה
הגדרות מערכת מג'נטו(?)
כלול בחבילה
אופטימיזציית חנות לפי דרישות SEO(?)
כלול בחבילה
בדיקות איכות ותיקוני שגיאות(?)
לא נדרש
הדרכה בתפעול המערכת(?)
החל מ-12 שעות החל מ-24 שעות החל מ-24 שעות
בניית קטלוג מוצרים(?)
כלול בחבילה
הכנת דפי תוכן(?)
כלול בחבילה
בחירת סביבת אחסון(?)
כלול בחבילה
תמיכה טכנית(?)
החל מ-12 שעות החל מ-36 שעות החל מ-36 שעות
לוחות זמנים
1 - 2 חודשים אספקה מיידית 4 - 6 חודשים
עלות הקמת האתר (בדולר ארה"ב)
החל מ-3000 החל מ-4900 החל מ-8000

תיאור כל שלבי הפיתוח של חנות אונליין מבוססת מערכת מג'נטו

  • הכנת אפיון טכני

    חזור למעלה

    אפיון טכני מתאר באופן ייסודי פונקציונליות ומראה הויזואלי של אתר ומהווה תוכנית עבודה מדוייקת למעצבי ומפתחי האתר. אפיון טכני מכיל בדרך כלל שלושה סוגי מסמכים: שרטוטים של כל דפי האתר (wireframes), תיאור מילולי של כל הפונקציות ותהליכים המתרחשים באתר ואומדן זמנים ועלויות.

    כאשר מפתחים חנות מבוססת הרחבות ותבנית עיצוב קנויות אין צורך בהכנת אפיון טכני, כיוון שמראה הויזואלי ופונקציונליות של החנות ידועים בעת רכישת תבנית עיצוב והרחבות.

    רכישת חנות מוכנה חוסכת בחירתה והתאמתה של תבנית עיצוב וכן בחנות כבר קיימת פונקציונליות הנדרשת לתחום הפעילות של האתר.

  • הכנת עיצוב

    חזור למעלה

    עיצוב מקצועי של חנות אונליין דורש היכרות מעמיקה בתחום ה-ecommerce, תכנון חווית משתמש והקפדה על פרטים הקטנים.

    על העיצוב של חנות מג'נטו לכלול דפים הבאים:
    לחצו על צפייה ברשימת הדפים
    מעבר לעיצוב דפי חנות על פי פונקציונליות הסטנדרטית של מערכת מג'נטו לעתים נדרשים עיצובים של דפים ואלמנטים פונקציונליים מיוחדים על פי אפיון טכני של האתר.

    להבדיל מפרויקט בפיתוח ייחודי בו מעצב נדרש לעבוד על פי תוכנית העבודה מוכנה (אפיון טכני) המתארת את כל סוגי הדפים והפונקציונליות, באתר מבוסס תבנית עיצוב קנויה מסתפקים בעיצוב דפים שונים כפי שהם מגיעים בעת רכישת התבנית.

    חנות מוכנה מבוססת עיצוב ייחודי או תבנית עיצוב קנויה אשר עברה שינוים והתאמות וכן כוללת עיצוב של כל האלמנטים הפונקציונליים באתר.

  • פיתוח פונקציונליות נדרשת

    חזור למעלה

    מערכת מג'נטו נחשבת לאחת המערכות מסחר אלקטרוני הפופולאריות בזכות התכונות הבסיסיות שלה. לפני שנים בודדות ניתן היה להקים חנות פשוטה ולהסתפק בפונקציונליות הקיימת של המערכת על מנת להתחיל לסחור ברשת.

    כיום בעידן התחרות הגוברת בעלי חנויות מבקשים להוסיף עוד ועוד פונקציות על מנת לשפר חווית המשתמש, לפשט תהליכי המכירה באתר, להגדיל סלי קניות ולשמור על הלקוחות הקיימים.

    למערכת מג'נטו קיימות אלפי הרחבות שונות העונות כמעט על כל הדרישות של בעלי אתרים. אך לעתים יש דרישות מיוחדות לפיתוח פונקציונליות שעדיין לא קיימת לא במערכת הבסיסית ולא כהרחבה מוכנה לשימוש.

    מספר דוגמאות לפיתוח פונקציונליות חדשה: אינטגרציה עם מערכות חיצוניות כגון מערכות ERP או CRM, ניהול מלאי, הנהלת חשבונות, מערכות דיוור, חיבור לספקים, הטמעת שירותי סליקת כרטיסי אשראי ועוד.

    כל פיתוח כזה דורש הכנת אפיון טכני, צוות מפתחים מיומן, זמו וכמובן השקעה כספית.

    כאשר מפתחים חנות מג'נטו מבוססת תבנית עיצוב קנויה והרחבות קיימות נחסכת השקעה בהכנת אפיון טכני ופיתוחים מיוחדים. יחד עם זאת, אין שום מגבלה לפתח פונקציונליות חדשה בהמשך.

    בהזמנת חנות מג'נטו מוכנה ניתן לפתח פונקציוליות חדשה בכל עת כאשר הפיתוח נעשה במסגרת שעות התמיכה הכלולות בחבילה והפיתוח לא משפיע על פעילות השוטפת של החנות.

  • רכישת הרחבות צד ג'

    חזור למעלה

    מערכת מג'נטו הינה מערכת מודולרית המאפשרת להרחיב את הפונקציונליות הבסיסית באמצעות הרחבות שונות.

    כיום ניתן למצוא אלפי הרחבות מג'נטו מוכנות, חלקן חינם אך לרוב בתשלום. מחיר הממוצע של הרחבת מג'נטו כ-$100.

    כמעט ואין חנות מג'נטו שלא משתמשת בהרחבות שונות. השאלה היא מה כמות ההרחבות הנדרשת בחנות? ישנן חנויות בהן מותקנות 5-7 הרחבות שונות וישנן חנויות מפותחות יותר בהן מספר ההרחבות מגיע לעשרות.

    כאשר מפתחים חנות על בסיס האפיון הטכני, אנו עורכים מחקר על מנת למצוא הרחבות קיימות לפונקציונליות הנדרשת ורק במידה ולא נמצאה הרחבה מתאימה מפתחים פונקציונליות חדשה.
    שימוש בהרחבות קיימות חוסך לא מעט זמן וכסף בפיתוח אתר חדש או בשדרוג אתר קיים.

    תהליך בחירת הרחבות מתאימות מצריך נסיון בתכנות וידע במבנה הקוד של מערכת מג'נטו, כיוון שלא כל הרחבה אשר פותחה על ידי מפתחים שונים בעולם עברה תהליכי אבטחת איכות או תאימות לתקנים של מג'נטו. לעתים איכות הירודה של הרחבה מסוימת גורמת לאיטיות של כל המערכת ואף לתקלות בלתי צפויות.

  • הגדרות מערכת מג'נטו

    חזור למעלה

    האם אפשר להתקין מערכת מג'נטו ומיד להתחיל למכור? זאת שאלה נפוצה מאד והתשובה היא ממש לא.
    למערכת מג'נטו רשימה ארוכה מאד של הגדרות שונות שחייבים להגדיר טרם תחילת העבודה עם המערכת.

    החל מהגדרות העסק, הגדרות תצוגה שונות, קביעת שיטות תשלום ומשלוח ועד אופטימיזציות שונות.
    לא ניתן להמעיט בחשיבות של הגדרות כאלו או אחרות. פשוט חייבים לעבור את כולן ולהגדיר על פי אפיון הטכני של האתר.

    במידה ומדובר בחנות רב לשונית או חנות עם מספר תצוגות, יש צורך בהגדרות עבור כל שפה או תצוגה.

    בין הגדרות הכלליות של מערכת מג'נטו ניתן למנות חוקי מיסוי, יצירת קבוצות לקוחות, יצירת תפקידים וקביעת הרשאות למנהלי אתר ועוד.

  • אופטימיזציית חנות לפי דרישות SEO

    חזור למעלה

    מנועי חיפוש וביניהם גוגל מהווים מקור תנועה עיקרי לאתרים שונים ברשת ואתרי מסחר אלקטרוני לא יוצאים מן הכלל.
    אותם חוקים והמלצות לשיפור אתר על מנת להופיע במקומות הגבוהים של תוצאות חיפוש חלים גם על חנויות מג'נטו.
    יתרה מכך, לאופטימיזציית חנות למנועי חיפוש השפעה ישירה על היקף המכירות.

    בין הדרישות לאופטימיזציית חנות מג'נטו ניתן למנות:
    לחצו על צפייה ברשימת הדרישות
    חלק ניכר באופטימיזציית חנות למנועי חיפוש נעשה על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות להוריד באופן משמעותי את משקל הדף ולהקטין זמני טעינה של דפי אתר השונים.

  • אבטחת איכות ותיקוני שגיאות

    חזור למעלה

    תהליך אבטחת איכות (QA) נועד לאתר תקלות שונות באתר ולטפל בהן מבעוד מועד.

    תהליך הבדיקות הנו שלב הכרחי בפיתוח ייחודי. בדיקות איכות כוללות:
    לחצו לצפייה ברשימת הבדיקות
    במהלך הבדיקות אנו מדמים כל סוגי הפעילות באתר, הן בצד המשתמש והן בצד המנהל.
    עלינו להיות בטוחים שלא תיגרם תקלה קריטית בתפקוד החנות אשר תגרום לירידה בכמות העסקאות.

    תקינות האתר ועמידתו בכל התקנים תשפר משמעותית את מהירות הגלישה באתר, חווית המשתמש וכמובן תעניק לאתר נקודת זכות נוספת בדירוג של תוצאות חיפוש.

    בהזמנת אתר מבוסס תבנית עיצוב קנויה והרחבות שירות אבטחת האיכות וטיפול בתקלות פוטנציאליות ניתן במסגרת חבילת תמיכה טכנית.

    בהזמנת חנות מג'נטו מוכנה אין צורך בבדיקות איכות כיוון שחנות מסופקת כבר לאחר שלב הבדיקות. יחד עם זאת, ניתן לבצע בדיקות נוספות לאחר ביצוע שינוים שונים בחנות במסגרת שעות התמיכה הכלולות בחבילה והבדיקות לא משפיעות על פעילות השוטפת של החנות.

  • הדרכה בתפעול המערכת

    חזור למעלה

    מערכת מג'נטו הינה מערכת מורכבת מאד וכמו כל מערכת אחרת על מנת להתחיל לתפעל אותה בצורה תקינה ויעילה חייבים להכיר אותה מקרוב.

    בסיום העבודה על כל פרויקט אנו מעבירים סדנת הדרכה ללקוח הקצה או אחראי מטעמו אשר ינהל את החנות.

    במהלך ההדרכה, הלקוח לומד נושאים חיוניים הבאים:
    לצפייה ברשימת נושאי הדרכה
    אנו לוקחים בחשבון שאין אפשרות להדריך לקוח על כל הנושאים הנ"ל במסגרת סדנא אחת של מספר שעות ולכן חשוב מאד לספק שירותי הדרכה גם במהלך מספר חודשים הבאים כאשר הלקוח כבר מתמצא באופן כללי במערכת ומגלה עוד ועוד אפשרויות שלא הכיר או הספיק לשכח מאז ההדרכה הראשונית.

    היקף שעות ההדרכה משתנה בהתאם למורכבות של האתר. אתר עם מספר גדול של הרחבות ופונקציוליות ייחודית דורש שעות הדרכה נוספות במהלכם הלקוח לומד להשתמש בכל הפונקציונליות של החנות שלו.

  • בניית קטלוג מוצרים

    חזור למעלה

    על מנת לבנות קטלוג מוצרים נוח לגולשי האתר וגמיש לניהול יש להשקיע מחשבה רבה בתכנון נכון.

    קטלוג מוצרים אינו רק עץ קטגוריות. המושג קטלוג מוצרים מורכב מתכונות של מוצרים, סוגי מוצרים שונים, עץ קטגוריות, כמובן, הגדרות תצוגה של כל קטגוריה ותכונותיה של כל קטגוריה.

    כמו כן, כאשר מתכננים קטלוג מוצרים אנו מקדישים מחשבה על דפי מוצרים דינאמיים, כגון מבצעים, מוצרים חדשים, רבי מכר ועוד. כל הדפים האלו מבוססים על תכונות שונות של מוצרים ולכל דף תכונות משלו.

    בתכנון קטלוג מוצרים עלינו לחשוב על חווית המשתמש ולאפשר להגיע לכל מוצר במינימום של הקלקות. עלינו לחשוב על מנהלי האתר ולאפשר להם לנהל קטלוג בצורה מהירה ויעילה.

  • הכנת דפי תוכן

    חזור למעלה

    דפי תוכן שונים נועדו לעזור לגולשים להתמצא בחנות, להבין מיהו המוכר ולהחליט האם לבצע רכישה בחנות.

    בעזרת דפי תוכן ניתן להסביר לגולשים למה כדאי ואיך ליצור חשבון לקוח בחנות. איך עובד תהליך ההזמנה, אלו שיטות תשלום ומשלוח זמינות ומהן עלויות המשלוח.

    ניתן לאחד דפי תוכן השונים למעין מרכז עזרה המכיל קישורים לדפי תוכן אחרים מסודרים לפי נושאים.

    כמו כן, לעתים קרובות דפי תוכן משמשים כדפי עזר עבור אופציות שונות בדפי מוצר או בתהליך הרכישה באתר.

    למבנה דפי תוכן משמעות גדולה מאד ביצירת יחסי אמון בין חנות ללקוח.

  • בחירת סביבת אחסון

    חזור למעלה

    למערכת מג'נטו דרישות אחסון יחסית לא מורכבות וכיום רוב חברות האחסון מצהירות תמיכה מלאה במערכת מג'נטו.

    הבעיה העיקרית בבחירת סביבת האחסון היא בכמות משאבי השרת שחנות מג'נטו דורשת. הכנו מאמר המפרט את צריכת משאבי השרת על ידי מערכת מג'נטו ומספר המלצות להגדרות שרת אשר יאפשרו שימוש יעיל במשאבים.
    לקריאת המאמר על אופטימיזציית שרת מג'נטו

    כאשר בוחרים סביבת אחסון לחנות יש להציב מספר מטרות: כמה גולשים יכולים להכנס לאתר בו זמנית, מהו זמן הטעינה של דפי האתר הנדרש, רמת האבטחה הנדרשת, מהן האפשרויות לגיבוים ושחזורים.

    בהזמנת פרויקט בפיתוח ייחודי אנו מכינים רשימת המלצות לתוכנית האחסון של אתר הלקוח ומבצעים את כל ההגדרות הראשוניות ואופטימיזציה של סביבת האחסון בהתאם למטרות שהציב הלקוח.

    ברכישת חנות מג'נטו מוכנה אין צורך לדאוג לסביבת האחסון. אחסון בשרת מותאם מג'נטו כבר כלול בחבילה למשך שנה ראשונה.

  • תמיכה טכנית

    חזור למעלה

    תמיכה מקצועית בזמן תגובה קצר מהווה תנאי חשוב והכרחי להתפתחות מוצלחת של אתר המסחר שלך.

    לאחר סיום הפיתוח הראשוני הלקוח יוכל להשתמש בשעות תמיכה טכנית לצורך עבודות שונות באתר.
    לחצו על צפייה ברשימת שירותי התמיכה
    תמיכה טכנית כוללת כל סוגי העבודות על האתר. התמיכה לא כוללת שירותי קידום ו-SEO.

    ניתן להיעזר בשירותי התמיכה באופן מקוון באמצעות מערכת Helpdesk, באמצעות סקייפ או טלפון.

    שעות התמיכה ניתן לנצל במהלך 12 חודשים לאחר סיום הפיתוח.

    ניצול זמן תמיכה יחושב על פי יחידות זמן של 15 דקות. אין התחייבות לניצול שעות תמיכה במהלך חודש אחד.

    זמני SLA סטנדרטיים עומדים על עד 48 שעות עבור משימות רגילות ועד 24 שעות עבור תקלות חמורות.

    במידת הצורך ניתן לרכוש שעות תמיכה נוספות בהמשך.