Skip to Main Content »

Search Site
 

שאלות ותשובות על אחסון אתרים לריסלרים

1. מה מיוחד באחסון אתרים של אורות טכנולוגיות?

כמה תכונות עיקריות מבדילות אותנו משאר חברות המציעות שירותי אחסון אתרים:

  • השרתים שלנו מותאמים למערכת מג'נטו הן מבחינת הביצועים והן אבטחת המידע
  • אנו דואגים לאבטחת מידע ומשדרגים את השרתים שלנו באופן מתמיד
  • בכל השרתים שלנו מותקן שרת ווב מסוג Nginx המומלץ להרצת מערכת מג'נטו
  • מערכת מטמון מסוג Memcached מאפשר להחליף מנגנון ניהול מטמון מג'נטו סטנדרטי המבוסס על מערכת קבצים במהיר יותר המבוסס על שימוש בזכרון RAM של השרת
  • Zend Optimizer - המאיץ של PHP מותקן בכל החבילות כברירת מחדל. Zend Optimizer מאפשר גם להתקין רכיבים המקודדים ב-Zend
  • אנו עובדים עם מערכת מסחר אלקטרוני מג'נטו מאז שוחררה לאוויר ומסוגלים לספק פתרונות ותשובות לכל הבעיות הנוצרות בהתקנה ובעת השימוש במערכת

2. אילו אפשרויות תמיכה טכנית אתם מציעים?

אנו מציעים שלוש רמות של תמיכה טכנית:

  • תמיכה ברמת חומרה
    כל מה שקשור לעבודה תקינה של השרתים שלנו. כלקוח של שירותי אחסון אתרים ברמת אחסון משותף (shared hosting) אינך זקוק לתמיכה מסוג זה אך חשוב שתדע כי השגחה על השרתים והטיפול בהם מתבצעים מסביב לשעון
  • תמיכה לשירותי אחסון משותפים וריסלרים
    כל השאלות, פתרון בעיות, שינוי הגדרות וכד'. תמיכה מסוג זה ניתנת בשעות הפעילות שלנו בטלפון, דואר אלקטרוני או צ'אט אוניין. בשעות הלא שגרתיות ניתן לפנות לקבלת תמיכה טכנית באמצעות טופס יצירת קשר
  • תמיכה לאתרי מג'נטו
    כלקוח שירותי האחסון שלנו הנך זכאי להתקנה ראשונית ולשדרוג של המערכת. ההתקנה הראשונית מתבצעת בעת פתיחת חבילת האחסון אילו שידרוגים מתבצעים לפי הצורך במהלך מספר ימים לאחר שחרור העדכון למערכת ובתיאום מראש עם הלקוח. תמיכה מורחבת לאתרי מג'נטו כגון התקנת הרחבות, שחזור, גיבוי ותיקונים למיניהם ניתנת על בסיס תשלום חד פעמי לכל סוג השירות. תמיכה מורחבת ניתנת במהירות תגובה מ-4 עד 48 שעות בהתאם לצורך. ניתן לפנות לקבלת הצעת מחיר לתמיכה המורחבת באמצעות טופס יצירת קשר

3. אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים ואילו אפשרויות קיימות?

אנו מקבלים את כל אמצעי התשלום המקובלים בישראל:

  • כרטיסי אשראי (מומלץ)
  • המחאות
  • העברה בנקאית
  • מזומן (לא מומלץ)
  • PayPal

את פרטי חשבון הבנק שלנו לצורך העברה תקבל בעת ההזמנה. כתובת למשלוח המחאות או מזומנים מופיעה בתהליך ההזמנה.
באפשרותך לקבוע מועדי תשלום הנוחים לך.

  • בתשלום באמצעות כרטיס אשראי ניתן לשלם על בסיס חודשי או שנתי
  • בתשלום באמצעים אחרים ניתן לשלם לתקופה של שנה בלבד

4. האם אתם מציעים תקופת ניסיון לאחסון?

כן, אנו מציעים תקופת ניסיון בת 7 ימים בהם תוכל לבדוק את השירות שלנו, מהירות תגובת השרת, הגדרות ואת כל מה שתצטרך לאתר שלך לאורך הזמן. במהלך תקופת ניסיון הנך זכאי להחזר מלא של התשלום (רק למשלמים בכרטיסי אשראי).

5. האם אני יכול להפנות דומיינים נוספים לחבילה שלי?

כן, אנחנו מאפשרים הפניות כאלו. לכל אחת מהחבילות ניתן להפנות כמות שונה של דומיינים נוספים.
קיימות הפניות משני סוגים, Parked Domains (דומיין נוסף מפנה לדומיין הראשי) ו- Addon Domains (כל דומיין מפנה לתיקיית קבצים נפרדת)
כל ההפניות מבוצעות על ידי הלקוחות באופן עצמאי באמצעות ממשק משתמש ידידותי ולא נדרש ידע טכני.

6. האם יש עלויות נוספות (נסתרות)?

בהחלט לא. אנו עובדים על פי מחירון לשירותי אחסון המפורסם באתר. בעת ההזמנה הלקוח רואה את כל המחירים. מעבר לכך, בהזמנה לתקופה של שנה ומעלה ניתן להנות מהנחות משמעותיות.

7. מי הבעלים הרשום של דומיין שמקבלים במתנה?

אתה. אנו לא רושמים את עצמנו כבעלים אלא כאנשי קשר לצורך ניהול הדומיין. לאחר שנה תוכל להחליט האם ברצונך לחדש את הדומיין או להעביר אותו לספק אחר.

8. מותר לאחסון אצלכם אתרים למבוגרים?

לא. בדרך כלל אתרים למבוגרים נתונים לפריצות, מדי פעם נוצרות בעיות של חוקיות תוכן האתר וכו'. אין באפשרותינו (ולא ברצונינו) לעקוב אחרי המתרחש באתרים למבוגרים. קיימות חברות אחסון המתמחות באחסון אתרים למבוגרים. בדרך כלל חברות אלו נמצאות בחו"ל וגם המחירים לאחסון אתרים למבוגרים שונים לגמרי.

9. מה קורה אם האתר שלי עובר את המכסה של תעבורת נתונים חודשית?

כאשר נפח התעבורה באתרך יגיע לכ-90% תתחיל לקבל הודעות מערכת אוטומטיות על כך שהאתר מתקרב למלוא המכסה. מכאן קיימים שני תסריטים:

  1. תצטרך להגדיל את נפח התעבורה בעלות של 6 ש"ח לכל 1GB לחודש
  2. כאשר תגיע ל-100% מכסה אתרך ייחסם אוטומטית עד ל-1 לחודש הבא

10. איך ניתן לבטל את הסכם ההתקשרות עימכם?

במידה ואינך מרוצה מהשירות שלנו מסיבה כלשהי תוכל לבטל את ההתקשרות איתנו באופן חד צדדי. במקרה זה תחוייב עד סוף החודש הנוכחי ותקבל החזר של יתרת התשלום במידה ושילמת עבור תקופה ארוכה מראש. בקשת הביטול תתקבל רק בכתב ומראש.