Skip to Main Content »

Search Site
 

שאלות ותשובות על אחסון אתרים

1. מה מיוחד באחסון אתרים של אורות טכנולוגיות?

כמה תכונות עיקריות מבדילות אותנו משאר חברות המציעות שירותי אחסון אתרים:

  • השרתים שלנו מותאמים למערכת מג'נטו הן מבחינת הביצועים והן אבטחת המידע
  • בכל אחת מחבילות האחסון שלנו ניתן להזמין כתוספת שירות התקנה של מערכת מג'נטו בעברית (או באנגלית, כמובן)
  • אנו דואגים לאבטחת מידע ומשדרגים את אתרי המג'נטו של לקוחותינו לגרסאות עדכניות (במסגרת חבילת שירותי תמיכה שניתן לרכוש בנפרד)
  • אנו עובדים עם שרת מסוג Nginx הנחשב למהיר ביותר ומומלץ לאתרי מג'נטו
  • אנו מומחים באופטימיזציית שרת בסיסי נתונים MySQL ויודעים להוציא ממנו את כל הביצועים
  • אנו יודעים איך אפשר להריץ אתר מג'נטו כך שזמן הטעינה שלו יהיה פחות מ-3 שניות (ויש מקרים בהם זמן הטעינה לא עולה על שניה אחת)
  • בכל השרתים שלנו מותקנות מערכות מטמון מהיר, המנצלות זיכרון RAM, מסוג Varnish Cache ו-Redis
  • Zend Optimizer - המאיץ של PHP מותקן בכל החבילות כברירת מחדל. Zend Optimizer מאפשר גם להתקין רכיבים המקודדים ב-Zend
  • אנו עובדים עם מערכת מסחר אלקטרוני מג'נטו מאז שוחררה לאוויר ומסוגלים לספק פתרונות ותשובות לכל הבעיות הנוצרות בהתקנה ובעת השימוש במערכת

2. אילו אפשרויות תמיכה טכנית אתם מציעים?

אנו מציעים שלוש רמות של תמיכה טכנית:

  • תמיכה ברמת חומרה
    כל מה שקשור לעבודה תקינה של השרתים שלנו. כלקוח של שירותי אחסון אתרים ברמת אחסון משותף (shared hosting) אינך זקוק לתמיכה מסוג זה אך חשוב שתדע כי השגחה על השרתים והטיפול בהם מתבצעים מסביב לשעון
  • תמיכה לשירותי אחסון משותפים וריסלרים
    כל השאלות, פתרון בעיות, שינוי הגדרות וכד'. תמיכה מסוג זה ניתנת בשעות הפעילות שלנו בטלפון, דואר אלקטרוני או צ'אט אוניין. בשעות הלא שגרתיות ניתן לפנות לקבלת תמיכה טכנית באמצעות טופס יצירת קשר
  • תמיכה לאתרי מג'נטו
    כלקוח שירותי האחסון שלנו הנך זכאי להתקנה ראשונית ולשדרוג של המערכת. ההתקנה הראשונית מתבצעת בעת פתיחת חבילת האחסון אילו שידרוגים מתבצעים לפי הצורך במהלך מספר ימים לאחר שחרור העדכון למערכת ובתיאום מראש עם הלקוח. תמיכה מורחבת לאתרי מג'נטו כגון התקנת הרחבות, שחזור, גיבוי ותיקונים למיניהם ניתנת על בסיס תשלום חד פעמי לכל סוג השירות. תמיכה מורחבת ניתנת במהירות תגובה מ-4 עד 48 שעות בהתאם לצורך. ניתן לפנות לקבלת הצעת מחיר לתמיכה המורחבת באמצעות טופס יצירת קשר

3. אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים ואילו אפשרויות קיימות?

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים:

  • כרטיסי אשראי (דרך PayPal)
  • PayPal

4. האם אתם מציעים תקופת ניסיון לאחסון?

אנו מציעים שירותי אחסון ללא התחייבות. תקופת האחסון המינימלית היא חודש אחד בלבד. באפשרותך להזמין חבילת אחת מחבילות האחסון שלנו ולהתנסות במהלך חודש שלם. במידה ולא תרצה להמשיך, אנחנו לא נכריח אותך.

5. האם אני יכול להפנות דומיינים נוספים לחבילה שלי?

כן, אנחנו מאפשרים הפניות כאלו. בכל החבילות שלנו מספר ההפניות בלתי מוגבל.
קיימות הפניות משני סוגים, Parked Domains (דומיין נוסף מפנה לדומיין הראשי) ו- Addon Domains (כל דומיין מפנה לתיקיית קבצים נפרדת)
כל ההפניות מבוצעות על ידי הלקוחות באופן עצמאי באמצעות ממשק משתמש ידידותי ולא נדרש ידע טכני.

6. האם יש עלויות נוספות (נסתרות)?

בהחלט לא. אנו עובדים על פי מחירון לשירותי אחסון המפורסם באתר. בעת ההזמנה הלקוח רואה את כל המחירים.

7. מי הבעלים הרשום של דומיין שמקבלים במתנה?

אתה. אנו לא רושמים את עצמנו כבעלים אלא כאנשי קשר לצורך ניהול הדומיין. לאחר שנה תוכל להחליט האם ברצונך לחדש את הדומיין או להעביר אותו לספק אחר.

8. מותר לאחסון אצלכם אתרים למבוגרים?

לא. בדרך כלל אתרים למבוגרים נתונים לפריצות, מדי פעם נוצרות בעיות של חוקיות תוכן האתר וכו'. אין באפשרותינו (ולא ברצונינו) לעקוב אחרי המתרחש באתרים למבוגרים. קיימות חברות אחסון המתמחות באחסון אתרים למבוגרים. בדרך כלל חברות אלו נמצאות בחו"ל וגם המחירים לאחסון אתרים למבוגרים שונים לגמרי.

9. איך ניתן לבטל את הסכם ההתקשרות עימכם?

הנך רשאי לבטל את שירותי האחסון בכל עת. עליך להעביר לחברת אורות טכנולוגיות הודעה בכתב על רצונך לסיים את השירותים לא פחות מ-7 ימים קלנדריים לפני מועד החידוש. במקרה של ביטול במהלך מחזור החיוב לא יוחזרו דמי השירות בגין ניצול תקופת שירות חלקי.